26 Nisan 2010 Pazartesi

en zor geçit olan ovit dağı geçitindeki kar miktarı takriben 3 metre şu anda yıllardır bu kadar kar ile hiç karşılaşmadım inşallah sezonumuz iyi geçer

25 nisanda ilk günde biriken polenim sadece 5 kovanda uyguladım

polen için altlıkların modeli








polenlıkli taban ve alman karniol arısı

yeni yapmış olduğum polen tuzaklı altlıkları artık kullanmaya başladım ilk defa polen alımı için mücadele verdim



bu aletide arkadaşımız yapmış kolay çerçeve çakmak için çok kolaylık sağlıyor















ve nihayet 6 ay kapalı bulunan ovit dağı geçiti açıldı ve 24 nisan 2010 da tekrar arılığa gittik görünen kar ovit dağı geçitinde mevcut bulunuan kar





















bu alette çerçeve delme aperatım sağolsun amca oğlu yaşar kabil tornacımızın imalatı eline sağlık








hava açtı ama sabah kalktığımızda arılık ve etrafımız buz tutmuştu








artık yerleşim sorunumuz bitti ve havanın ısınmasını bekledik.















arılık bir başka yonden













ve 31. martta soğukla gelen kar arılığımıza kadar indi












arılığın yerleşmiş şekli


















badem ağaçları açmaya başladı
















çevredeki çiçek ve tabiat görselliği















arılarımızı yerleştirdik hav guzeldı



















öncelikle uzun zamandır işlerimin yoğunluğundan dolayı blog da yazı yazamadım şimdi 1 aylık birikintileri kopyaladım burasi 28 mart 2010 tarihinde gittiğimiz ispir vadisı bu alana gidebilmek için rize ispir arası 125 km. yol olan ovit dağı geçitimiz vardı kar dolayısı ile 6 ay kapalı bulunmasından dolayı 400 km. yol katederek buraya arıları vadiye götürdük.


















Hiç yorum yok:

RİZE 'de Hava durumu

RIZE RIZE RIZE

finans

resim albumu

resim albumu
Powered By Blogger